Taśmy z nadrukiem- dowiedz się więcej

Taśmy z nadrukiem od producenta

Wraz z upowszechnianiem się dostępu do internetu i coraz większym wyborem urządzeń elektronicznych pozwalających łączyć się z siecią, zmieniają się także zakupowe nawyki klientów. Z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób decyduje się na dokonywanie zakupów w sprzedaży wysyłkowej. Dziś już właściwie kupować towary można w każdej chwili z każdego miejsca na świecie, jeśli tylko jesteśmy w stanie połączyć się w nim ze sklepem przez internet. Dla klientów taki sposób dokonywania zakupów jest o wiele wygodniejszy, mniej kłopotliwy i zajmuje mniej czasu niż tradycyjny wyjazd do sklepu stacjonarnego. Co więcej, sieć pozwala znacznie łatwiej odnaleźć konkretny poszukiwany towar, ułatwia porównywanie cen pomiędzy sklepami i dzięki temu przyspiesza procedurę wyboru danego produktu. Postępująca na naszych oczach rewolucja technologiczna każe przewidywać, że w najbliższym czasie rola sprzedaży wysyłkowej w branży handlowej będzie stale rosła.

Firmy nie mogą oczywiście pozostawać bierne wobec zmian w nawykach i oczekiwaniach klientów. By zaistnieć i przetrwać na rynku muszą się dostosować do istniejącej na nim sytuacji, a ta wymaga w tej chwili bardzo aktywnego działania w zakresie sprzedaży internetowej, co pociąga za sobą konieczność regularnego wysyłania do kupujących dużej liczby paczek z zamówionymi przez nich towarami. Dziś już właściwie trudno wyobrazić sobie dobrze funkcjonujący biznes handlowy prowadzony bez prężnie działającego sklepu w sieci. To tą wirtualną drogą sklepy uzyskują z dnia na dzień coraz wyższe przychody. Muszą więc zadbać o to, by ten kanał komunikacji z klientem stał się ich wizytówką i jak najlepszą reklamą, dając dowód profesjonalizmu i właściwego podejścia do sprzedaży.

Taśmy z nadrukiem jako sposób na reklamę

Nie wszystkie firmy pamiętają o tym, że sprzedaż wysyłkową można także wykorzystać jako okazję do zareklamowania się klientom. Warto zadbać o to, by relacja firma – klient nie kończyła się w momencie odpakowania przez tego ostatniego zamówionej przesyłki. Paczka, w której wysyłany jest sprzedawany produkt nie musi być jedynie szarym kartonem czy kopertą wyrzuconą do kosza na śmieci, na którą odbiorca nie zwróci uwagi, bo dostaje takich wiele przy każdym kolejnym internetowym zakupie. Trzeba wzmocnić efekt zadowolenia klienta wywołany przez zakupiony towar, wiążąc jego pozytywne emocje ze sprzedawcą. Dobrym sposobem utrwalenia nazwy firmy w świadomości klienta jest wykorzystanie eleganckiej taśmy samoprzylepnej, na której umieścimy swoje logo.

Taśmy z nadrukiem – subtelna reklama w pozytywnym kontekście

Wiadomo, że kupującemu zależy na tym, by jego przesyłka dotarła do niego w nienaruszonym po drodze stanie. Każdy wysyłający i tak więc zakleja paczkę przy użyciu taśm, które zabezpieczą ją przed uszkodzeniem czy samoczynnym (a tym bardziej celowym!) otwarciem w drodze. Każdorazowe wykorzystanie do tego zwykłej taśmy samoprzylepnej bez nadruku to zmarnowana okazja na reklamę. Zawsze warto zdecydować się na taśmy z nadrukiem, na których umieścimy nazwę oraz logo naszej firmy. To także skuteczne działanie psychologiczne. Klientom odpakowującym wyczekaną przesyłkę zwykle towarzyszą pozytywne emocje związane z tym, że za chwilę będą mieli w rękach towar, którego potrzebowali lub który chcą komuś wręczyć jako prezent w szczególnej sytuacji. Dlatego też warto, by tuż przed wzięciem go do rąk przypomnieli sobie w tym pozytywnym kontekście nazwę firmy, od której go kupili.

Logo marki umieszczone na taśmie, którą zaklejamy przesyłkę, to reklama docierająca do klientów w sposób subtelny. Nie jest agresywna, nie kojarzy się z przekonywaniem klienta do siebie na siłę. Co więcej, jest potwierdzeniem skuteczności firmy i tego, że realizuje ona to, co obiecuje. Do klienta dociera bowiem w momencie, w którym osobiście przekonuje się on o tym, że warto było skorzystać z naszych usług.

MZPack producent taśmy z nadrukiem

Profesjonalny wizerunek dzięki taśmom z nadrukiem

Taśmy z nadrukiem to również dowód profesjonalizmu sprzedawcy wysyłkowego. Pakowanie przy ich pomocy wysyłanych towarów to dowód, że firma ma przemyślany wizerunek. Wpływa to zawsze pozytywnie na reakcję klientów, którzy widząc logo umieszczone na taśmie zaczynają od razu postrzegać przedsiębiorstwo jako poważny podmiot, który dba o każdy szczegół podczas realizacji zamówienia. Odbierając taką przesyłkę klienci mogą mieć przekonanie, że dokładnie z taką samą starannością firma podchodzi do nich i realizowania ich zakupów. Badania pokazują, że korzystanie z takiej formy reklamy umacnia zaufanie do firmy, a co za tym idzie skłania odbiorcę do skorzystania z usług tego samego sprzedawcy przy kolejnych zakupach.

Prawdziwie profesjonalny oraz elegancki wygląd daje taśmom zastosowanie najnowocześniejszej technologii produkcji. Firma MZPACK oferuje nadruk wykonywany metodą fleksograficzną, która nadaje najwyższą jakość druku, a jednocześnie trwałość, która pozwala zachować moc kolorów oraz wysoki poziom estetyki przez długi czas. Przy nadrukach stosuje się farby z filtrami UV chroniącymi wszystkie barwy i pozwalającymi utrzymać ich jakość oraz wyrazistość. Warto pamiętać, że taśmy samoprzylepne z nadrukiem są produkowane w różnych kolorach, dzięki czemu można je dobrze dopasować do strategii wizerunkowej firmy. Współczesne taśmy są także wykonywane z wytrzymałych materiałów, co daje im dużą odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i niekorzystne warunki pogodowe. Znakomicie więc także sprawdzają się zabezpieczając przesyłkę przed przypadkowym otwarciem w trakcie transportu.

Profesjonalne taśmy samoprzylepne zawierają bardzo mocne kleje akrylowe, hot melt (stworzony na bazie kauczuku syntetycznego) i solvent (z kauczuku naturalnego). To dzięki nim taśma tak mocno i skutecznie trzyma się powierzchni, na której jest naklejona. Tym samym, przy wykorzystaniu nadruków, firma ma gwarancję długotrwałej ekspozycji swojej marki wraz z logo na doręczanym opakowaniu. Nie ma więc obaw, że klient odbierając przesyłkę nie otrzyma przypomnienia nazwy firmy, dzięki której dokonał zakupu.

Taśmy samoprzylepne z nadrukiem – tania reklama dla firmy

Nie bez znaczenia jest tu także aspekt finansowy. Taśmy z nadrukiem umieszczane na przesyłkach wysyłanych do klientów dokonujących zakupów w sklepie internetowym są relatywnie tanim sposobem promocji. Ponosząc niewielkie koszty ich wykonania można dotrzeć do bardzo dużej liczby adresatów reklamy otrzymujących doręczane produkty. Co więcej, ta droga niesie ze sobą odpowiednio wysoki potencjał skuteczności, ponieważ reklama jest adresowana do grupy docelowej, która nie tylko może być zainteresowana naszymi produktami, ale już wiemy, że jest nimi zainteresowana. Wzmocnienie efektu zadowolenia z zakupionego przez klienta towaru zaprezentowaniem mu się jako profesjonalna firma dbająca o własny wizerunek i o wszystkie szczegóły realizowanego zamówienia, ogromnie podnosi prawdopodobieństwo zatrzymania go przy sobie i daje większe możliwości niż zwracanie się do szerokiej grupy ewentualnych klientów innymi kanałami promocji.

Taśmy z nadrukiem – dlaczego warto?

Choć ciągle nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę z korzyści wynikających z docierania do klientów ze swoją promocją tak prostą drogą jak eleganckie pakowanie przesyłek przy użyciu taśm z nadrukiem, to coraz wyraźniej w najbliższych miesiącach i latach widoczne będą zalety takich rozwiązań. Wraz z dalszym wzrostem liczby zamówień dokonywanych przez klientów droga internetową będzie wzrastała liczba osób, do których można w taki sposób dotrzeć. Ten relatywnie nisko kosztowy sposób promocji w połączeniu z bardzo precyzyjnie wyselekcjonowaną grupą odbiorców zainteresowanych danymi produktami może przynieść zaskakująco dużo korzyści. Pomaga budować markę i jej wizerunek, wiążąc klientów z firmą na dłużej. A fakt, że nazwa i logo przedsiębiorstwa docierają do odbiorcy reklamy w bardzo pozytywnym kontekście i w momencie radości, ale jednocześnie w sposób subtelny i dyskretny, sprawia, że warto już dziś zacząć korzystać z takiego rozwiązania.